lauantai 5. tammikuuta 2013

Me päästään vihdoin muuttamaan! :) tän kuun aikana pitäisi saada vanha kämppä tyhjäksi, oon niin onnellinen et pääsen Kaarinasta pois!! Mä oon laittanu Emmalle netin kautta hakemuksen päiväkotiin ja maanantaina pitäis soitella ja kysellä että saako neiti paikkaa.
Meidän uusi koti on 3h+k+vaatehuone. Emma saa oman makkarin, mun poikaystävä saa oman huoneen (äänieristetty ns. elokuvahuone) ja mä saan vaatehuoneen, reilua eikö? :D Meille tulee siis sänky olohuoneeseen, mihin mä oon jo niin tottunukkin. Nyt on edessä vaan loppujen tavaroiden pakkaus, mitä onkin aika paljon...... Mutta onneksi edes osa on täällä uudessa jo! Emma odottaa myös kovin muuttoa ja ollaanhan me täällä uudessa kodissa jo suurin osa ajastamme oltukin.

Mutta nyt muita kuulumisia:
Joulu meillä meni niin että Emma oli aamun isänsä luona, me murun kanssa kotona ja päivällä lähdettiin Emman kanssa äitin luokse ja muru meni mummolaansa. Äitin luona syötiin ja avattiin lahjoja, tänä vuonna joulupukki olikin tuou jo lahjat ennen ku päästiin paikan päälle ;) Neiti sai taas ihan riittävästi lahjoja, tänä vuonna mä en ostanu ku pari pakettia ja silti niitä tuli monta kassillista. Mä sain myös yllättävän paljon lahjoja, oriflamen tuotteita, lahjakortteja, niiskuneiti-lasitaulun, lakanoita ja paljon muuta mitä nyt en jaksa tähän luetella enkä varmasti edes muistaisi kaikkea :D Illalla oltiin sitten täällä Lausteella ja Emman kummitäti tuli täällä käymään ja muuten oltiin sitten ihan perheen kesken.
Uutena vuotena ei tehty oikeestaan mitään erikoista, päivällä oltiin shoppailemassa Emman kanssa kun muru oli töissä ja illalla paukuteltiin parit raketit. Syötiin tietty herkkuja! ;)
Muuten ollaan lomailtu ja oikeen kunnolla laiskoteltu.. Ei olla oikein tehty mitään, mitä nyt ulkona ollaan touhuiltu.. Ja tietysti ollaan shoppailtu paljon! ;) Luistelemaan pitäis mennä nyt joku päivä kun joulupukki toi Emmalle uudet luistimetkin, kerran ollaan oltu menossa jo mutta jään päällä oliki noin 20cm lunta... 







Löytöjä alesta!


Osa joululahjoista.. :)


Ihana sadetakki minkä löysin myös alesta! :)

1 kommentti:

  1. Onnea uuteen kotiin!! Oon tainnu kyl sanoakki jo, mutta joo.... Ja haastetta perään ;) http://luoviahulluuskohtauksia.blogspot.fi/2013/02/haaste.html

    VastaaPoista